Terima kasih Tinggalkan Link anda

Thursday, September 30, 2010

Suka Duka Syawal 2010

Salam lebaran pada 21syawal...lama dah tak update nie blog lah,sibuk kerja luar,kerja lain,lain-lain dan macam-macam lagi.Tahun ini saya berhari raya dirumah mertua(sg nyiur,trong,Perak) alhamdulilah berhari raya bersama-sama ipar2.Tak ada masalah tu semua pasal semua dalam negeri Perak juga,jalur Transnasional Astara menjadi sibuk sama juga dengan jalan raya hehe,saya hanya sekali dua je masuk bertanya khabar rakan-rakan yang lain hanya monitor sahaja,selebihnya masuk Parts,Terima kasih..dan juga dengan Rig baru,berbaloi-baloi sesekali ikut hati,yang setia menemani sepanjan perjalanan berkunjugan ke rumah sanak saudara.

gembira berhari raya setelah sebulan berpuasa,Pulang ke rumah sendiri pun sama juga..bersama-sama dengan adik beradik mengunjugi rumah saudara-saudara yang terdekat tak lupa juga pada rakan-rakan yang buat rumah terbuka(tq En.hafiz) , tu pun tak abis jumpa lagi rakan-rakan tah mana pegi nyer.






Dalam suka-suka berhari raya,ada kisah duka yang menjadi sejarah keluarga kami,mengenai adik saya yang melahirkan anak nya yang mengalami kerosakan buah pinggag,akibat kerosakal itu melemahkan badan,akhirnya meninggal dunia..hanya seminggu sahaja dapat bernyawa,saya rasa macam kehilangan yang .... tah tak tau nak di zahirkan macam mana,saya harap adik saya tabah menghadapi dugaan ini,Al-fatihah kepada Nur Zahraah Fitri.



Innalillah wa ina ilahirajiun...perginya Nur Zahraa Fitri bt Mohamad Hazizi (anak adik saya Sarianum Salwa bt Zamri, pd usia 7 hari) ke sisi Mu Ya Allah...dgn wajah suci bersih setulus kain putih pd 2:35am @ 21hb September 2010 bersamaan 12 Syawal 1431H akibat kegagalan buah pinggang utk berfungsi (kidney failure)
(dari Fb kakak saya)


adoi sedih-sedih..tapi yang hidup perlu diteruskan..jumapa dan jumpa lagi

No comments:

Post a Comment